1. AŞAMA
Arızalı saatinizi göndermeden önce WhatsApp ya da telefon aracılığı ile iletişime geçip saatiniz hakkındaki sorunları ve saatin arkasından-önünden net fotoğrafları aktarıyorsunuz.
2. AŞAMA
Saatinizi balonlu naylon ile sağlam bir şekilde ambalajlayarak servisimize gönderiyorsunuz. Gönderim ücreti müşterimize, servis dönüşü ücret firmamıza aittir.
Yurtdışı gönderimlerde gidiş-geliş ücretler müşteriye aittir.
3. AŞAMA
Saatiniz adresimize ulaştığında sms ile bilgilendirme yapılır.
Ön incelemeler yapıldığında ve fiyat aralığı belirlendiğinde bilgilendirme mesajı alırsınız.
İşlemler hakkında onay alındıktan sonra servis süreci başlar.
Servis süreci bitiminde bilgilendirme yapılır ve ücret için seçtiğiniz ödeme yöntemine göre bilgilendirme yapılır.
4. AŞAMA
Ödeme alındığında saatiniz kargo ile ücretsiz şekilde adresinize yollanır.
